Oorzaken?
Durf denken over toelaten van meer onvoorspelbaarheid.
Durf denken over manieren hoe de klant eerst aan u kan geven ipv alles weg te geven wat leidt tot uitstel of geen aankoopbeslissing?
Misschien kunt u al closen bij de opening? We hebben daar heel interessante cases voor.
Kunt u ipv een oplossing niet beter een transformatie verkopen? Waardoor u wel medewerking krijgt en sneller deals afsluit. (waarschijnlijk doet u dit al bij nieuwe klanten zonder dat u het beseft?)
Oorzaken?
Durf denken over toelaten van meer onvoorspelbaarheid.
Durf denken over manieren hoe de klant eerst aan u kan geven ipv alles weg te geven wat leidt tot uitstel of geen aankoopbeslissing?
Misschien kunt u al closen bij de opening? We hebben daar heel interessante cases voor.
Kunt u ipv een oplossing niet beter een transformatie verkopen? Waardoor u wel medewerking krijgt en sneller deals afsluit. (waarschijnlijk doet u dit al bij nieuwe klanten zonder dat u het beseft?)